Tävling – Inom kort

8
1726

Om några dagar kommer jag att lotta ut några av dessa cream eyeliners!

Jag tycker främst att dom är superbra till fransmarkering (lashliner)

 

Jag använder en snedställd smal sminkpensel till detta, doppar i burken och sedan är det bara att måla!

 

 Håll utkik!

Skriv en kommentar! :)

Please enter your comment!
Please enter your name here